خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سلاح خبرنگار انقلابی قلم متعهد و متخصص در جهت تحقق گام دوم انقلاب است 

سلاح خبرنگار انقلابی قلم متعهد و متخصص در جهت تحقق گام دوم انقلاب است 
سرهنگ طاهرخانی گفت: سلاح خبرنگار انقلابی، قلم و دوربینی است که در کنار تعهد و تخصص، با عدل، انصاف، صداقت، شجاعت، ایثار، گذشت که دارد، در جهت تحقق گام دوم انقلاب اسلامی می‌کوشد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۳۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

 

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج دیدار و از آنها تجلیل کرد.

 

سرهنگ طاهرخانی در این دیدار ضمن تقدیر از مجموعه خبرگزاری بسیج، این رسانه را یک رسانه تخصصی، صداقت محور، پویا و جوان عنوان کرد که توانسته نقش بسیار مهمی در انعکاس اخبار سپاه و بسیج داشته باشد. 

 

وی اشاره به نقش خبرنگار در عرصه اطلاع رسانی بیان کرد: هفته خبرنگار بهترین فرصت جهت پاسداشت زحمات خبرنگاران خدوم و انقلابی است که تمامی مسائل ایران اسلامی را در بحران‌ها و شیرینی‌ها به تصویر کشیده اند.

 

سرهنگ طاهرخانی گفت: فرمایش امام خامنه ای «خبرنگاری و خبرگزاری یک حرفه با ارزش است»، نشان از این جایگاه مقدس و والا دارد. خبرنگاران انقلابی از رسالتی که بر عهده دارند ذره‌ای عقب ننشسته و در عرصه‌های مهم انقلاب اسلامی در جهت تشویق و ترغیب مردم و مشارکت آنها در برنامه‌های نظام اسلامی تلاش وافر کرده اند.

 

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: سلاح خبرنگار انقلابی، قلم و دوربینی است که در کنار تعهد و تخصص، با عدل، انصاف، صداقت، شجاعت، ایثار، گذشتی که دارد، در جهت تحقق گام دوم انقلاب اسلامی می‌کوشد.

 

وی افزود: خبرنگاران انقلابی ما فارغ از همه سلایق سیاسی نقش آفرینی می‌کنند و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، دین خود را به انقلاب و مردم ادا می‌کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه استان در ادامه گفت: در دنیای کنونی با وجود فناوری‌های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از راه خبرنگاران متعهد میسر است.

 

وی در پایان عنوان کرد: داشتن صداقت و درستی در قلم مهم‌ترین ویژگی خبرنگار انقلابی است که توانسته‌اند با امانت‌داری، داشتن شجاعت، انصاف و پرهیز از غرض‌ورزی، خبرنگار مؤثر انقلابی و جهادی در تراز انقلاب اسلامی باشند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار